Back Home - Reisverslag uit Bussum, Nederland van Arnoud Vree - WaarBenJij.nu Back Home - Reisverslag uit Bussum, Nederland van Arnoud Vree - WaarBenJij.nu

Back Home

Door: Arnoud

Blijf op de hoogte en volg Arnoud

08 Juni 2010 | Nederland, Bussum

Woensdag 02-06-2010
Als ik om 12 uur helemaal uitgechecked ben bij de hostel en de taxi voor 15:00 is geregeld ga ik nog ff wat door Santiago anjeren.. en brrrr zo lekker als het dinsdag was.. zo koud is het vandaag, 11 graden.. brrr...veel te koud om buiten te lopen dus ga na 1 uurtje weer ij de hostel naar binnen en kijk een van de laatste afleveringen van Heroes het eerste seizoen.
De taxi tour naar het vliegveld is op zich ook wel erg leuk omdat ik nu een heel ander gedeelte van de stad te zien krijg en niet zoals eergisteren in het donker..Het vliegveld is erg overzichtelijk en er zit recht tegenover de incheckalie een goed restaurantje waar ze ook internet heen.. even wat eten en drinken en voor ik er erg in he moet ik al in de rij gaan staan. Het vliegtuig zit echt helemaal vol en dat op een vlucht van 13 uur, zit ij het raam maar ja het is donker.. en wel lastig met opstaan voor o.a. de toiletten en ja slapen is nooit echt zo mijn ding in het vliegtuig.. op de vluchtkaart van het vliegtuig zag ik pas echt hoe lang we wel niet boven zuid-amerika bleven en dat Santiago veel lager op de kaart ligt dan dat ik dacht.. 4 films en een paar spelletjes verder land ik donderdag om 13:45 op Madrid.. pffff langste gedeelte zit erop.. het overstappen gaat eenvoudig, en voordat ik er erg in had moesten we al weer boarden..

Donderdag 03-06-2010
Vliegend van Madrid naar Heathrow gaat een grot gedeelte langs de kust en dat is toch een erg mooi uitzicht.. en voor ik er erg in heb landen we alweer ijna in engeland.. de vlucht met iberia is wel de slechtste geweest en met totaal geen service maar ook geen media unit in de stoelen maar ook geen dvd schermpje of iets dergelijks.. Op heatrow loopr ook alles soepeltjes.. alleen mote ik daar wel even een treinritje maken van terminal 3 naar terminal 5 en he ik geoeg tijd om er even wat te eten en te drinken. De laatste vlucht vandaar naar amsterdam gaat echt super snel, en het toestel was half leeg.. en zelfs op een vlucht van 50 minuten wordt nog wat te drinken gegeven en ook wat te knabbelen..
Op het vliegveld wordt ik opgehaald door 2 van mijn "angels" Elsbeth en Sophie en het biertje en de bitterballen gaan er echt in als "koek".. hmmmmm Om 12 uur zit de tour er dan toch uiteindelijk op.. het was een hele ervaring

Back home,
Thuis zijn is toch ook wel weer heerlijk hoor... de eerste file op de A1 ook alweer gezien en het is erg goed om mijn familie en vrienden weer te ontmoeten..
Als ik zaterdagmorgen de A-H inloop vergaap ik me echt aan al het eten en vooral al het beleg dat we in nederland allemaal hebben.. het is echt ongelovelijk..en ja al die ongeduldige en chagerijnige ik heb haast koppen, dat ook natuurlijk..

Ik heb echt een super reis gehad en vond het altijd super om de hele leuke reacties te lezen die ik telkens weer op mijn blog kreeg..thanks for that all.... Ik kan het iedereen echt aanbevelen om zo'n trip te doen op wat voor een leeftijd dan ook.. en ja.. ik ga hard sparen, want oh.. ik wil nog zo veel landen gaan bezoeken..

Tot snel, ik hoop iedereen snel weer persoonlijk te ontmoeten

  • 08 Juni 2010 - 17:10

    Jenny Schuitema:

    Welkom terug !
    Hoop je weer snel een keer ''live'' te spreken.

  • 08 Juni 2010 - 17:33

    Chantal:

    WB!! Weer een beetje gesjellugheid terug in NL! :-)

  • 08 Juni 2010 - 20:13

    Ingrid Jansen:

    Hallo Arnoud, ik heb iedere dag jouw reis gevolgd en bijzonder wat je allemaal hebt meegemaakt.We hebben elkaar ontmoet tijdens de vlucht vanuit nederland begin januari, een bijzondere ontmoeting en de vlucht die vloog om. Ik hoop dat je ondanks al je ervaringen het ook thuis weer kunt vinden, zal best even wennen zijn. Succes en wellicht lees ik nog eens wat over je. Groetjes Ingrid Jansen/ Arnhem

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Arnoud

De alleengaande golfer de wereld rond...

Actief sinds 17 Juni 2009
Verslag gelezen: 567
Totaal aantal bezoekers 36022

Voorgaande reizen:

05 November 2009 - 03 Juni 2010

Golfend de wereld rond

Landen bezocht: