Time to go home.. - Reisverslag uit , van Arnoud Vree - WaarBenJij.nu Time to go home.. - Reisverslag uit , van Arnoud Vree - WaarBenJij.nu

Time to go home..

Door: Arnoud

Blijf op de hoogte en volg Arnoud

02 Juni 2010 | ,

Maandag 31-05-2010,
Alles wat ik niet echt meer nodig heb laat ik voor de blijvende gasten van de camping achter en het is weg voordat je er erg in hebt, ruimt lekker op. We vertrekken naar het vliegveld als we het vliegtuig langs zien vliegen voor de landing, zo klein is het eiland en toch zo uniek. Er vertrekken vandaag een hoop mensen naar Santiago, en wat dat betreft hebben we ook wel een beetje geluk want de regen komt hier vanmorgen met bakken uit de lucht..het transport is een open pickup met 5 zitplaatsen en in de bak bij alle bagage dus alle mannen. tja de dames zitten beschermd.. en wonder boven wonder, het is even droog als we wegrijden.. inchecken is hier lekker eenvoudig.. en na 15 minuten zit ik alweer op een stoeltje in de vertrekhal, de vlucht van Easter Island naar Santiago is om 11:00 en ik land daar om 17:45. De taxi is reeds geregeld naar mijn Hostel Forestal in het centrum van Santiago. De taxi staat netjes klaar met zijn bordje Arnaut Vre... en hij brengt me naar Hostal Farestal.. een erg bekend en goed backpackers onderkomen.. als ik door Manon wordt rondgeleid zie ik Bryan en Denise weer..pfff.. had niet verwacht hen weer terug te zien.. Bryan helpt me ff met shoppen en we hebben een erg gezellige avond. De pooltafel is echt een lachetje maar dat maakt niet veel uit.. we hebben er des te meer schik om..

Dinsdag 01-06-2010
Heerlijk uitgeslapen, waardoor ik alleen het ontbijt heb gemist. Ik ga vandaag een beetje door de stad lopen en op zoek naar bezienswaardigheden..Santiago inner city is 200.000 mensen maar de hele regio is zo rond de 7 miljoen (als ik de folder goed begrepen heb). De hostel ligt echt in een erg centraal gebied en ik loop dus een paar uurtjes van park naar gebouw en kom ook nog in het museum van mderne kunst waar een tentoonstelling aab de gang is over fotografie in chile en een stukje media..het gebouw opzich is al een belevenis.. als ik weer buiten kom en verder loop zie je in de verte de besneeuwde bergtoppen het is hier dan ook bijna winter..(en toch nog lekker warm) tegen de avond ben ik in de hostal terug, lekker rustig avondje en alles voor morgen voorbereiden.. pfff.. kijk nog maar ff een filmpje voordat ik ga slapen..

Woensdag 02-06-2010
Ik moet zo rond 12 uur uitchecken, en aangezien mijn vlucht pas zo rond 19 uur is heb ik nog even de tijd, ofschoon de tijd vliegt en ook is gevlogen, is het nu goed om weer naar Nederland te vertrekken.. en ja ik neem zoals beloofd de zon mee (let maar op van het weekend is het heerlijk weer in nederland). De laatste uurtjes geeft me de tijd om mijn blog voor een laatste keer tijdens mijn reis te updaten.

Eerste vlucht van Santiago - Madrid 18:45 - 13:45. (donderdag)
vliegtijd 13 uur, overstaptijd 2 uur.

Dan een vlucht van Madrid naar Heathrow 15:25 - 16:45.
vliegtijd 2 uur, overstaptijd 3 uur.

En laatste vlucht van Heatrow naar A'dam 20:00 - 22:10.
vliegtijd 1 uur.

Het zal me het reisje wel worden.
Ik zal van donderdag op vrijdag wel als een blok slapen ..

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Arnoud

De alleengaande golfer de wereld rond...

Actief sinds 17 Juni 2009
Verslag gelezen: 499
Totaal aantal bezoekers 36017

Voorgaande reizen:

05 November 2009 - 03 Juni 2010

Golfend de wereld rond

Landen bezocht: